<3

Måste bara berätta hur mycket jag uppskattar mina vänner! Vissa är bättre än andra, så är det, men jag har väldigt väldigt många fina vänner;

♥ Bästa vännen, finns alltid alltid och sviker aldrig aldrig!
♥ De finaste vännerna, mina tjejer i skolan! Ni uppskattas ungefär 100 gånger mer än ni tror, ni är bäst! Er vardagliga humor och ert stöttande i allt, inget slår er! Tack för att ni finns<3
♥ Bardommsvännerna, ni vet vilka ni är. Ni är sådanna man alltid vet finns där oavsett vad, det spelar ingen roll om man träffats på länge för när man väl gör det så spelar det ingen roll, allt är som det brukar vara.

Även om jag inte visar det så ofta så älskar jag er, av hela mitt hjärta<3


Kärlek
Postat av: Josefinen

Ienamge.blogg.se och josefineienmage.blogg.se haha!

Vi är helt klart bäst!! :D ♥

2009-12-03 @ 15:22:34
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0