We were sitting on the top of the world

Är hemma ganska tidigt för att vara en lördagkväll. Kvällen började med att jag och lexie mötte upp carro och gaby och åkte till västerhaninge. Där blev vi upplockade med bil och vi åkte långt ut åt helvete till någons sommarhus. redan när vi kom in hos dom kände vi på oss att det inte va bra och det va massa saker som gjorde allt obehagligt.15 killar på 4 tjejer, ingen teckning på mobilen och blev bjuden på 80%-ig sprit. Ne det va inget för oss så vi letade oss ut till bussen och åkte hem. Jag som inte mådde så bra åkte hem till mig och när bussen inte gick som jag trodde så satte sig mamma i bilen och hämtade mig, snäll mami.

Så nu halvligger jag i sängen och har ätit. Satte nyss på min (linus) tjocktröja och ska slå på en film att somna till. Imorgon går jag upp vid 12-tiden och möter upp lex för chill med några i rålis innan det sedan blir grönan och Lady Gaga. Det blir nog en grym söndag! Godnatt på er alla, hoppas ni haft en bra lördag :)<3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0