Wanna hear it ring; Ka-Ching!

Godmorgon! Hoppas ni sovit bra, för det har inte jag. För det första så hade jag stora problem med att somna, vilket resulterade i att jag började packa upp resväskan och städa kl 3 på natten. Vänt på dygnet? Sen när jag väl somnat så dröjde det inte länge innan jag började hosta. Hostan övergick i extrem jävla hosta och jag lovar er att jag aldrig hostat så mycket. Kl 7 trodde jag att jag skulle börja hosta blod eller nått i den stilen så då gick jag upp, drack te och satte på Terminatior Salviation (eller vad den heter). Somnade om men vaknade av att jag hade ont i alla tusen blåsor jag har på fötterna och benen. Fresh, jag vet....Så nej jag är inte utvilad!

Nu ska jag snart till skolan för första gången sedan avslutningen. Jag ska åka med Jenny som tur är, då jag inte hittar var vi ska vara eftersom vi byter både lokaler, ingångar och koder varje år. Skolan blir nog bra idag, kommer vara glad hela dagen eftersom jag nyss fick hem mitt lönebesked från öland. Lönen som betalas ut snart är way to mycket mer än vad jag trodde den skulle va, och då menar jag "mycket" som i ungefär det dubbla...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0