Magaluf del 1

Jag har inte hunnit få in mina bilder på datorn än men har däremot snott några av Linus. Har försökt tänka ut hur jag ska förklara vår resa men det går fan inte. Vi bodde på ett ganska dåligt hotell och det enda som va bra va poolen och folket. Vi träffade 2 tjejer från Helsningborg som bodde vägg i vägg med oss, 7 killar från Falkenberg och 3 galna jävla norrmänn! Vi 15 + lite annat löst folk drog alltid ut tillsammans på kvällarna och va lite erkända som "svenskarna". Det va vi som drog igång Magalufs nattliv, jag kan verkligen inte med ord beskriva. Därför säger bilder mer än tusen ord!



ägget is on fire! ...och de besatta Italienarna


typ 50 jägershots på Grabbarna Grus



crazy Bella på Trollstugan och Lina på Grabbarna



party!




fest!


Linus på Grabbarna



jag och bästa vännen shakear på Grabbarna!

Det här va del 1, mer bilder kommer imorgon. Med så mycker bilder kommer det nog bli massa inlägg om Magaluf. Nu måste jag sova snart, har inte sovit mer än max 5 timmar/natt där nere och jag har dessutom blivit riktigt sjuk. Nu är det dags att vila upp sig. Fyfan vad jag saknar er Magaluffolket ♥♥ 

Kärlek
Postat av: johanna

falkenbergare är massa puss !

2009-08-20 @ 10:14:36
URL: http://johanna-svahn.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0