Something to tell my children

Jag är ganska dålig på att visa mina känslor. Det är inte lätt att få mig att gråta när det gäller känslor, fastän att jag kan må så dåligt innuti att jag vill spy. Dock kan jag börja gråta när jag är trött och saker inte fungerar som jag vill att de ska göra. Datan är seg, jag tappar något eller får motorstopp när jag övningskör. När det gäller känslor blir jaga istället arg, och då menar jag spydig, otrevlig och ibland nästan hatisk.



En känsla som jag dock har svårt för att hålla inne är saknad. Inte så att jag lätt saknar människor men när jag väl gör det så gör jag det så mycket att jag faktiskt inte kan hålla det inne. Förutom de människor jag saknar varje dag (syskon, syskonbarn och vänner) så finns det 2 personer jag saknar speciellt mycket just nu. Den ena är min bästa vän och den andra snart påväg till Rhodos. Det är en speciell känsla att vara lycklig I guess...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0