Torsdagsshopping

Idag va en lite mer "vanlig" dag. Hade grova problem med att vakna imorse, jag som inte ens somnade sent igår. Gick upp och fixade mig, in till stan och mötte Annika. Vi åt lunch på Waynes Coffe Götgatan och pratade massa. Som jag saknat den tjejen, tack för idag gulligaste du! Åh va du är bra!

Efter det gick vi till skolan, mötte Louise och satte oss högst upp i skolan. Vi måste ha världens bästa utsikt från skolan, över vattnet bort mot Djugårn. Älska det! Hade lektion 1 timme, projektmöte. Projektarbete med Annika, designa underkläder haha, kommer bli asbra!

Efter skolan åkte jag till stan där jag träffade Bästa. Vi shoppade båda en hel del, Lexie blåa fina skor från Scorette och jag platta skor faktiskt. Vita sneakers med rosa och svart i. Dom kommer va jättefina med min nya vindjacka, älska det modet också!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0