Tonight's gonna be a good night!

Här sitter jag och är hur varm som helst samtidigt som jag ser hur röd jag är i ansiktet även fast det är täckt i smink. Svenska solen tar lite trotsallt. Känner hur huvudvärken sakta men säkert är påväg, solsting? Haha. Jag har väl helt enkelt inte druckigt tillräckligt idag för att ha legat i solen som jag gjort. Så det tar jag igen nu, ett stort glas vatten innan jag beger mig ut. Bara att öva innför nästa vecka, det här är ingenting jämfört med vad det kommer vara.

Ikväll hade jag tänkt köra på svart och vitt och sedan när det blir lite kallare dra på mig min knallrosa jacka - det blir nog awsome! Och eftersom jag kör svart/vitt idag blir det dom nya favvoskorna till det.


skavsår it is, men plåstret är vitt så det gör inget!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0