Om du va min, om du va ja skulle jag ge, ge mina dar!

Kommer jag någonsin bli av med den här förkyldningen? Jag börjar fan undra snart...Jag mår bra när jag ligger still och tar det lugnt men såfort jag reser mig upp blir jag yr eller mår illa. Och jag är inte den som gillar att varesig ligga still eller ta det lugnt. Så det suger ju!

Så istället för att gå ut och ha roligt ikväll, en fredagkväll dessutom, så blir det till att vara hemma istället. Själv dessutom. En riktig 10 poängare. Det är bara att hoppas på att det blir bättre till imorgon eller åtminstonne nästa vecka då jag fyller år! Inte vilken ålder som helst dessutom, 18 år och myndig! Den ni!

Nu ska jag roa mig med nått, frågan är bara vad...åka till Pappa och träffa Markus kanske, orkar jag det?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0