Nu ramlar jag dåliga gatan fram

Vill skriva, alla tankarna. Snälla orka läsa.
Blev inspirerad, av Mathilda, saknar Mathilda
Saknar Cilla, Hannah, Maria, Cicci, Linnéa, Kristin
Saknar Sjöbergska
Saknar när vi grillade på Mathildas land, kommer ni ihåg?
Det är sant. Men det va inte det jag ville skriva egentligen.

Jag vill, jag vill så jävla mycket. Samma samma varje gång
Denna gång lite annorlunda. Inte för er, dig, men för mig
Känns så jävla annorlunda, huvudet är förvirrat men så säkert
Är det för tidigt?
Nej det kan inte vara det, hjärtat vet. Ni vet när hjärtat vet, nu vet mitt.
Hellre ensam än utan dig
Faktiskt så måste ni tro mig, detta är annorlunda och då menar jag det.
Vad mer kan jag säga? Tro mig istället.

Why are you so obsessed with me?

Ibland vill jag inte, just nu vill jag inte
Men det är en annan sak än den saken jag vill
Jag vill inte sitta fast
Gräv gräv gräv, ner i djupet, gräva min egen förtidiga grav
Hell no!
Jag är mig, mig själv, fri. Fri som vinden.
Blir glad när jag skriver det, jag - är - fri - som - vinden!
Löjligt? äh inte alls faktiskt.

Welcome to the club!

Vill röka
Varför skriver jag så? Jag vet ju att både Mamma och Erica läser...
Jag är ingen rökare, men jag vill röka. Ärligt.
Det stillar för stunden, för just nu suger det.
Hjärnan, tankarna är inte platta idag. Felicia du vet.
Hjärtat, det skenar idag, Lexie du vet.
Jag vill röka, sen vill jag sova.
Ut sen, affären, måste ha energi först. Kan min jacka komma någån gång?
Just nu tänker jag på annat, visst märks det?

En sista sak;
Gör vad ni vill när vi vill.
Oavsett om det känns bra för stunden eller hela livet.
Var er egen person.
Annars gräver ni er förtidiga grav

...eller ser er ungdom ruttna framför er.


Kärlek
Postat av: mathilda

jag saknar också en massa saker helatiden fian.. och jag kunde fan inte grilla så du fick göra det, minns du <3



genom allt jag levt har jag lärt mig en sak "gör som hjärtat säger", vad det än är! rök om du vill :D sov, ta bussen skitlångt och försök hitta hem fast man gråter och skrattar åt det :) köp skitmycket godis och ät bara en, ge bort resten till barn på tunnelbanan :) man lever bara varje sekund en gång, och då får man försöka göra det bästa av den. även om man inte mår så bra. ramla den dåliga gatan fram, men gör den bra när du ramlat ner för den, så nästa som ramlar kan landa mjukt :) le så ler folk tillbaka, är du med?



gör exakt det hjärtat säger, utan att låta hjärnan ens överväga det :)



var fri när du vill. låt dig själv stanna för att sedan springa. om det finns i hjärtat kommer det ändå, om det här handlar om det jag gissar att det gör.. (synd att man glider ifrån varann). alltid i mitt hjärta fia :D

2009-08-27 @ 15:08:30
URL: http://kinkasha.blogg.se/
Postat av: cilla

klart jag kommer ihåg, saknar dig också <3

2009-08-27 @ 18:19:21

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0