Men berätta ingenting om England

Jag är så lat! Jag har i princip inte åstadkommit någonting idag. Är så trött och sliten, plus att jag fortfarande är sjuk. Så det har varit sängen och soffan för mig hela dagen. Vid 8-tiden gick jag faktiskt en promenad med Jenny på 1,5 timme men det är allt. Lika mys och välbehövligt som vanligt. En annan bra sak med dagen också är att nu har Linus bokat sina tågbiljetter till mig. 10-14 september kommer han hit, det blir jättebra!

Igår åkte jag med Lex till Carro där hon, Gabbie och några till va. Vi förade lite och drog sen till Långholmen där vi träffade massa annat folk vi kände, plus 100 okända till. Det va en bra kväll, förutom att jag inte är frisk än. Menmen, Magalufsjukan är lätt den mest värda förkyldningen ever!


Kärlek
Postat av: lantis :)

klart det är bra, min födelsedag jöh :D

2009-08-26 @ 18:56:52
URL: http://johanna-svahn.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0