Man kan ju nästan tro att jag har sommarlov

Nu har jag varit lite duktig och städat mitt rum. Eller ja städat och städat...plockat undan + gömt mammas present. Som ni vet så fyller jag och min älskade mamma år samma dag, om 9 dagar fyller jag 18 år och hon 50 år, like coolt inprickat va? Så idag när jag va på stan med Markus passade jag på att köpa hennes present också, som jag vetat länge att jag ska köpa. Dock kan jag inte säga vad det är eftersom att jag vet att hon kommer läsa det här inlägget som sisodär 2 timmar eller nått. Haha.

Men nu ligger i alla fall presenten gömd och jag är jättetrött, det tar på krafterna att hosta så mycket hela tiden. Ska försöka komma i säng någorlunda tidigt ikväll eftersom jag ska upp imorgon. Lunch med Markus och Sanne vid 12 och sen träffa Felicia vid 2. Det blir nice det, skönt med så slappt schema att man kan göra vad man vill när man vill. Ungefär.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0