Kap Verde

Nyss hemkommen från farsta där jag va med mamma. Vet ni vad vi gjorde där? Vi bokade en resa! Jag är så glad, ska åka med mami till Kap Verde i februari! Kap Verde är en afrikansk ö som tillhör Senegal och ligger lite längre ner än Gran Canaria. Det är typ surfarnas paradis på grund av ständerna. Sen kommer vi bo på ett all inclusive-hotell också. Det betyder att vi får ALL mat, dricka, aktiviteter och grejer gratis och det är dygnet runt. Man behöver inte lämna hotellet om man vill...8 februari åker vi, åh jag längtar!






Kärlek
Postat av: Emelie

OMG VAD SKÖNT, ta mig med hahha :D Hoppas allt är bra med sig sötnos :)

2009-08-07 @ 20:38:27
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0