Jag har två olika skor, det här va himla skumt!


Jag hatar skor. Enda sedan jag va liten har jag älskat att vara barfota. Såfort jag sätte mig i bilen eller gick på bio tog jag av mig skorna, vilket jag gör än idag. När jag va mindre gick jag barfota överallt - på landet, hemma, ute på gården, i mataffären och i köpcentrum. Mina föräldrar slutade ganska snabbt att försöka få på mig skorna, för det gick inte. Än idag älskar jag att vara barfota men jag är det inte så ofta. Skor är det bästa jag vet...att titta på. Inga skor sitter skönt egentligen och det är mycket bättre att vara utan. Och vet ni vad det roliga är? Min mamma är precis likadan, något som går i släkten?



Förut: Stek vid bryggan i 1,5 timme
Nu: Lunch
Sen: Stek på ballkongen resten av dagen

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0