I wanna hold them like they do in texas please

Chilldag? ...det va i mina drömmar eller något. Jag gick ner till vår badbrygga vid 11, la mig där och solade helt själv med min iPod. Det kunde behövas, jag har en del att tänka igenom nu innan jag fattar något form av beslut. fick sms av Carin kl 12 om eventuellt jobb på tacobar ikväll. Självklart sa jag ja eftersom jag ändå inte har något planerat och dessutom behöver pengar. Så det va bara att gå upp igen, dusha och äta lunch. Så nu ska jag åka alldeles strax. Jobbar hela dagen, hemma ikväll någon gång. Om jag orkar då så ska jag sätta mig ner och skriva lite mer exakt vad som hände på öland för jag behöver verkligen lätta lite och jag vet att en del är nyfikna. Mer om det då, nu ska jag sminka mig.



.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0