Helgen i kort

Det va en aning slitet igår, vilken är en av anledningarna till att jag inte skrev. Slitet pga lördagsnatten och sen jobb på det.

I lördags åkte jag, lexie, issa, jessica, mira och sinnika hem till min brors kompis (haha) på fest i jakobsberg. När v kom dit visade det sig att min storebror även han va där. Hahah det känds lite konstigt om jag ska vara ärlig. Men jag hade trevligt ändå, lyckad kväll! Eftersom hemresan tog gaket lång till så kom vi hem kl 6 den morgonen och sen upp kl 12 igen på det. Så det blev om sagt inte många timmars sömn och sen skulle jagg även åka in till Taco Bar och jobba. Vi hade så mycket att göra igår, jag va jättebakis och vi va bara 2 stycken. Ingen höjdare!

Vi tog massa bilder i lördags, ska se om jag kan få tag i de under dagen eller kvällen. Nu är det frukost och sen gymmet!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0