För det ekar i huvudet

Lady Gaga va grym! Inte för att jag förväntade mig annat men jag blev ändå så jävla förvånad av kvinnan. Hon är helt galen och så jävla cool! Jag drog till lexie vid 2, åkte till sonken för middag och sedan till grönan. Det va galen kö redan vid 5 och det gick inte att ta sig någonstans.Gick i alla fall spökhuset med issa och sen ställde vi oss vid scenen. Mötte även mira, jessica, felicia, tess, nicole, emelie och hannah. Och Malin Edberg! Shit va förvånade vi blev, puss på dig gumman!

Imorgon blir nog en riktigt chilldag så jag funderar på att försöka unna mig en hel film för en gång skull. Jag ska åtminsonne börja med att tvätta av mig sminket, borsta tänderna och vänta på det där samtalet. Samtalet som får mig att sakna så jävla mycket...

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0