What's happen in Nacka stays in Nacka

Godmorgon! Kvällen igår va riktigt lyckad och det va vi värda! Började med att vi förade lite hos mig, ensama är starka (haha) och åkte och mötte upp carro, sophia och deras fyra kompisar. Drog utåt nacka till marcus och röjde järnet. Sophia tog jättemycket bilder så dom ska jag visa så fort jag får dom. Åkte hem med nattbussen och travade in genom dörren vid 5 då mami precis gått upp. Gulliga som vi i min familj är åt vi frukost tillsammans innan jag och lexie gick och la oss. 4 timmar senare sitter vi här...

Nu ska vi äta frukost igen och sen ta en promenad till frissan där vi båda ska slinga håret och färga ögonfransarna, längar så mycket!




Kärlek
Postat av: caroline

kvällen vart as lyckad med tanken på vad oddsen kunde vara ;D hahaha <3

2009-04-08 @ 20:02:12
URL: http://cwicklund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0