What a perfect day

Jag har ca 1 timme på mig innan jag ska gå till skolan. Egentligen borde jag gå om en halvtimme men jag orkar inte så det får bli om en timme istället. Ska lämna in min kemiläxa, ha samling och sedan är det lunch. Ansträngande va? haha. Efter maten har jag matte och engelska så lite kreativ lär jag vara iallafall. Jag ska alltså sätta mig ner och göra klart det jag inte gjorde igår innan jag åker. Men först slänger jag upp en dagens.

 

♥ mintgrön oversize"någonting" från JC
♥ svart skärp från H&M
♥ bara ben (strumbyxor såklart, det är inte sommar riktigt än)

Jag var och tränade nu på morgonen, crazy girl, och jag måste berätta att jag redan kl 6 kunde gå ute med bara kofta. Nu när man tittar ut strålar solen hur mycket som helst och det ser ut att bli en jättefin dag, Älska vädret! ♥




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0