Here comes the night

Tjejlistan
1. Har du ett par blåa string? - nope
2. Vem var den senaste du pussade? - pusspuss eller puss? mami som puss och pusspuss  kommer jag inte ihåg
3. Vad har du för bhstorlek ? - 70 B
4. Trivs du med det? - ja
5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag? - nä
6. Gillar du nån nu? - ja
7. Vad gjorde du inatt? - sov.
8. Och i förrgår natt? - va vaken i nacka och missade bussen och väntade på att få åka hem
9. Vad gör du innan du ska sova? - tar bort sminket, borstar tänderna, tänker...
10. Kan du prata med din mamma om allt? - ja, allt!
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja, när jag trodde jag va det sist så bad jag mami köpa test så...
12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - om jag hade en så ja^^
14. Choklad eller glass? - kall choklad!
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
16. String eller hipsters? - string
17. Stövlar eller sneakers? - allt med klack...el ja nästan allt
18. Kjol/klänning eller jeans? - barbent?


åtta fakta
1. Hemstad/ort: sthlm/sköndal
2. Hårfärg: blondie
3. Längd: typ 160
4. Frisyr:  numera ganska långt, blont
5. Ögonfärg: bruna
6. Skostorlek: trettioåtta
7. Humör: trött men glad och lite splittrad
8. Vänster eller högerhänt: höget tack och lov ...opererar vänster om en månad


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja tyvärr
2. Tror du på kärlek? - jag tror kärlek är det enda som gör att man orkar
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja i höstas
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -  ja på min födelsedag
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - inte vad jag vet
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - jag älskar henne men inte fan är jag kär i henne :D
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - njaaa
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek men "band"

Tio saker;
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? - pass
2. Vin eller öl? - cider :D
3. Dag eller natt? dag på vardagar och natt på helger^^
4. One night stand eller förhållande? obesvarlig fråga, typ lite omöjlig...
5. Tv eller internet? - internet!
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? -  fekke fekke spåra spåra
8. Färgfoto eller svartvita? - oj svårt, båda?
9. Telefonkontakt eller face to face? - facebook? ^^
10. Bilddagboken eller myspace? - bdb

Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nää
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nope
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - men ja?
4. Har du hoppat bungy jump? - nää
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - jao
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - uh nä, eller inte tårtatårta iaf
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - elak flicka
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nää
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - svar ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja
2. Är du glad? -  ja är jag väl :)
3. Är du fundersam? - mycket
4. Är du uttråkad? - nää
5. Är du tysk? faktiskt, en tredjedel
7. Är du italienare? - ne
8. Är du fransk? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej
10. Gillar du någon just nu? - har inte den frågan redan varit?

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 21:57
2. Namn? - sofia
3. Vart bor du? - sköndal
4. Hur många barn vill du ha? - ett eller tre
5. Vill du gifta dig? - OM jag vill!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - äter^^
7. Har du ätit sushi? - ja, love it!
8. Favoritglass? - ben&jerry's
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - typ 3

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
2. Har du en hund? -  nope
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon såklart
4. Tror du på spöken? - ja


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0