Firande!

Igår va en underbar dag! Alexandra fyllde 18 år och jag va där på påskmiddag med hennes släkt, mys. Det va tom så fint väder på tjejens födelsedag att vi kunde sitta ute och äta

 

Sen på kvällen drog vi ut och hon hade då ingen aning om var vi skulle eftersom det va något jag hade planerat i smyg. Vi åkte till fridhemsplan och jag tror hon förstod ganska snabbt att vi skulle till rålis men när vi kommit en bit fram på bron fick hon ögonbindel på sig. Vi gick och gick och tillslut fick hon ta av sig bindeln och just då hade alla som jag och isabelle samlat ställt sig upp och börade sjunga!
 

 

 

 Jessica aaarg :)

 Jag hade gjort fin skyllt hihi

   

 



Tack till alla som va med och gjorde hennes dag! Det blev en superbra kväll.


Kärlek
Postat av: Isabelle

"Titta nån har skänkt en hel 20-lapp, vad snällt!" Haha :)

2009-04-14 @ 00:14:17
URL: http://isabelles.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahah jag är fett dum ibland :D

2009-04-14 @ 20:47:23
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0