Här har du mitt nummer, ring ring ring!

Det är freeeedag! Det betyder att jag är på superbra humör och ännu bättre är det eftersom det ser ut att kunna bli fint väder också. Fredag plus fint väder likamed ännu bättre humör! Inte nog med det, jag är pigg också för jag har redan varit på gymmet, inte så förvånande kanske.

Så nu sitter jag här nyss hemkommen från ett bodypumppass och håller på få i mig min frukost. Jag kände mig så nyttig idag när jag gick och tränade så jag bestämde mig för att hålla i och gjorde mig en nyttig frukost nu när jag kom hem. Det blev en proteinsmoothie och omelett till eftersom jag va typ hur hungrig som helst.


Hemmagjord med jordgubbar och banan

Dagen ser ut så att jag ska åka in mot stan om några timmar och möta upp lexie. Vi ska sola och shoppa hade vi tänkt. Har lagt undan varsin tröja på H&M som vi ska köpa idag plus att jag måste fixa svarta mjukisbyor till dansföreställningen. Någonstans därimellan hade vi tänkt köpa någon lunch och sätta oss i kungsan eller så, älska våren!

Nu ska jag hoppa i duchen och sen börja fixa iordning lite. Mami kom hem med Toni&Guy's silverschampo till mig igår så det ska jag använda nu. Jag har hört att det ska vara det bästa silverschampot, hoppas på ett bra resultat.





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0