Totally eclipse of the heart

Jag har haft så jävla ont ikväll och det blir bara mer och mer och på ett helt annat sätt nu än för ett tag sedan. Jag vill verkligen få det där gjort så att jag kan göra vad jag vill, hur jag vill och på vilket sätt jag vill. Det är inte överdrivet roligt att be mamma skära maten, öppna saker eller lyfta något åt mig. Hey jag är inte 3 längre...men men vad ska jag göra? Förhoppningsvis blir det väl bättre efter operationen. Vi hade också en diskussion om hur det kommer gå till och jag är på riktigt rädd. Även om det är en dagkirurgi så är jag jäteorolig eftersom jag inte har någon aning om hur det kommer gå till.

Nu ska jag ta alvedon (min konsumtion kan inte vara bra för levern haha) och sen ska jag hoppa i säng. Jag längtar efter solen så morgondagen får gärna komma snart.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0