Told me that my hair was red

Jag skulle kolla på disneydags (hahah!) men jag råkade somna typ jätteepåengång och helt plötsligt va klockan 2. MIndre bra eftersom jag hade tänkt plugga. Rinde iaf mami nyss som är påväg hem och bad henne köpa det jag va sugen på, vilket va en hel del. Finns det något bättre än att äta bakismat när man är bakis? Fyfan, jag mår inte bra.

Jag mår bara sämre när jag tänker på hur mycket plugg jag har att göra och hur otaggad jag är på att plugga, jag har verkligen valt rätt linje...not. Nu ska jag ta mig upp ur soffan (där jag ligger med täcke och kudde), hoppa in i duschen och sen sysselsätta mig med något. Vi får se hur det går.


genom eld och vatten bästa vän


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0