This is it

Nu åker jag till sös för förhoppningsvis sista gången på ett tag. Eller i alla fall sista gången innan jag vet vad dom kommer göra med mig. Känns jobbigt men samtidigt skönt - jobbigt för att jag aldrig gillat sjukhus men skönt eftersom att det är nu det gäller och att om det inte var för att vi ringde och tjatade så hade jag fått vänta till jul på en tid och det är sant. Jag vet inte om det är på riktigt eller om jag bara inbildar mig men jag har mer ont nu.
 


Jag är dessutom för sjuk för attt få gå till skolan, jag gör inget annat än hostar. Men jag är inte den som gillar att sitta hemma så när lexie slutat skolan idag så ska vi in till stan och fixa en del saker och förhoppningsvis äta middag också. Jag har även såklart en del plugg som måste hinnas med, as usual.
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0