Söndag

Vilken knasig dag det har varit idag. För det första är jag verkligen sjuk och det märks. Jag har ingen energi, jag snorar och jag har en vidrig hosta. Jag va i alla fall tvungen att jobba och det va hur jobbigt som helst eftersom jag inte mådde bra och de där 3,5 timmarna kändes som en evighet (man jobbar normalt det dubbla typ...).

Nu har jag kommit hem och fått iordning massa saker. Jag hade inte ätit någonting på hela dagen så vi kan snacka om hunger på riktigt när jag kom hem. Lagade mat och hittade dessutom en daimtårta i frysen och cola i kylen så det blev tvårätters haha.



Nu ska jag bara ta det lungt och vila resten av kvällen. Ducha och plugga och sen sova tidigt, blir nog jättenice.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0