Sollördag

Och så va det påskafton helt plötsligt, hur gick det till? Det känns inte som att jag har firat påsk iår och det känns lite konstigt eftersom min familja alltid gör det. Men just iår är det nog ingen som riktigt orkar haha. Aja jag fick ju två påskägg igår och att måla ägg är ingenting som roar mig till tusen så för min del är det lungt.



Vaknade för en halvtimme sen av ett sms där det stod "rise and shine, 34 jävla grader!!!" och jag kunde inte annat än gå upp då. Haha dom graderna är nog i solen för min termometer står i skuggan, inte lika kul. Det är ju jättefint väder ute och jag är ledig så här inne ska jag inte sitta mycket längre, det är en sak som är säker. Får se vad jag hittar på idag, jag ska i alla fall ta dagen som den kommer.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0