Sjuk

Asså jag är så sjuk. Hålet mellan halsväggarna, ni vet det här där luften ska tränga in, det exicterar inte. Eller jo men det är knappt. Jag hostar som en galning och har ingen röst men jag har två viktiga lektioner och en en teaterlektion idag och jag har inget val när det gäller....dom båda. Jag tvivlar på att det kommer gå bra att prata idag, och sjunga det ska vi inte ens prata om. Haha det lär ju gå som det går eftersom jag just insett att jag har problem att svälja mitt p-piller. Det enda som kanske hjälper är att ta alvedon, synd bara att jag måste ta två och att en alvedon är större än min hals at the moment!

Nu ska jag dricka te och läsa fysik och jag ska inte prata med någon på hela dagen.......I wish!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0