Shopping of today

Dagen idag va underbar! Vi hade det hur mysigt som helst i stan och solen sken på oss hela tiden. Jag hade lagt undan skinjackan i väskan och gick bara med den lilla "jacka" i inlägget under. När vi va påväg hemåt hit till solna blev det så varmt att jag faktiskt tog av mig och gick i t-shirt, hur underbart låter inte det?

Jag gjorde massa fynd faktiskt, framförallt dessa skor:
 Älska kork och äska brunt

 Armband och ring från Glitter

Sen va det dags för middag
och den (ink. tiden innan) spenderades på ballkongen i solen, hur mysigt som helst! Känner hur jag fått massa extra energi idag och det måste bero på solen, tack för det. Nu blir det dusch och sen troligtvis fest nånstans. Puss på er så hörs vi imorgon!

 


Kärlek
Postat av: mathilda

varifrån kom kaninen :p

2009-04-05 @ 00:18:34
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0