She's open her mouth but the words won't come out

Usch vad jag inte mår bra, ont i halsen och snorig. Och det från igår sitter också i. Jag är helt luddig i huvudet och trött i ögonen och jag vet inte vad. Började också såklart skolan efter lovet med ett Matte C - prov, trevligt. Det gick som det gick trots allt plugg igår (som jag faktiskt härdade ut och gjorde), imorgon är det fysikprov och på torsdag kemiprov. Varför valde jag natur? Vi har också fått skriva upp oss på engelskaredovisningstider och nationella muntligt i Engelska B.
plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg ....



Åkte in till stan efter skolan och mötte lex.
Växlade pengar och kollade på LV-väskor. Det finns superfina väskor måste jag ju erkänna och vissa skulle man vilja ha nununu, så kanske ska ta och börja spara någon gång? Nu väntar jag på att mami ska komma hem och så ska vi väl äta om ett tag. Sen efter maten blir det inget annat än plugg som gäller och med tanke på hur jag mår kommer jag säkert slockna tidigt ikväll.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0