She wish she never had a backstreetguy

Jag sov 13 timmar inatt och jag behövde det  verkligen. Jag mår iofs inte så mycket bättre men jag känner att om jag bara tar det lungt idag så kommer jag göra det imorgon. Jag ska verkligen inte göra någonting förutom att kolla på film de kommande tre timmana men sen måste jag faktiskt åka in mot stan. En kollega på jobbet fyller år idag så jag hade sedan innan lovat att gå in och ta en del av hennes pass men jag har tur för det är bara 2,5 timme så det går nog hur snabbt som helst. Ikväll när jag kommer hem har jag en känsla a vatt jag kommer däcka på en gång för på torsdag är ännu en dag med mycket att göra. Jag kommer aldrig bli frisk i det här tempot.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0