My sweetest downfall

Dålig uppdatering i helgen, inget alls igår ser jag. Mina lördagar är alltid så fullbokade så jag har inte tid med något känns det som. Men det blir det ändrong på de kommande veckorna. Pga min operation som sker om en vecka har jag fått ledigt från jobbet i ungefär 1,5 månad. Ganska skönt men jag kommer sakna alla så, jag har ju trotsallt världens bästa jobb!



Haha varför är jag uppe så tidigt? Sanningen är den att jag inte gått och lagt mig, utan har dyngat och kom nyss hem. Efter jobbet igår åkte jag och lexie till nacka där C och S redan va och väntade på oss. Meningen va att vi skulle vara hos marcus och kröka lite med folk men av någon anledning va vi ute istället. Satt ute vid vattnet under filtar tills det inte gick längre för att alla höll på frysa ihjäl. Då drog vi till alex lilla frigggebod eller nått haha, det va mysigt.

Vi missade sista bussen (såklart) och även den första som gick på morgonen så i kom inte därifrån förns vid 7 imorse och då hade ingen av oss sovit. Så nu blir frågan om jag ska sova och vara pigg ikväll eller om jag ska fortsätta vara vaken, plugga lite och sen sova tidigt ikväll istället? Hej i-landsproblem!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0