My pain wasn't worth nothing!

Det var nog länge sedan jag tog till mig någons råd gällande träning men både igår och idag har jag gjort som min famlij och mina vänner sagt - man SKA inte träna när man är sjuk, iaf inte två gånger samma dag. Så nu efter att ha varit på röntgen åkte jag hem och åt istället för till eriksdalshallen och körde spinning.

Det där läkarbesöket var hemskt! Det gjorde så sjukt ont och jag kände mig verkligen som en mentalpatient när jag låg där och blev ihållen samtidigt som doktorn gjorde vad han nu gjorde. Provokationsrötgen va precis vad det låter som, det onda provocerades fram samtidigt som en kamera filmande armen/handen. Trots att det gjorde äckligt ont ar det ganska coolt ändå. För det första så fick jag lägga mig på en säng och blev uppsäkt/nersänkt fram och tillbaka och för det andra så hade jag en stor skärm framför mig där jag fick se min stackars hand bli filmad inuti.

Och ja, jag ville spy när jag såg hur mina ben på två ställen i handen gled isär eftersom ledbandet inte är helt. Så nu vet jag i alla fall. Men jag vet inte vad man gör åt det för det får jag veta när jag ska tillbaka på tisdag.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0