My mind is shining

Träningen gick jättebra som alltid och jag tror det beror på att jag älskar att träna på morgonen och att solen strålar som bara den redan kl 7 när passet börar. Får man inte mycket mer energi av att solen kommer in genom fönsterna när man börjar träningen kl 7 på morgonen än av att träna på kvällen när solen gått ner och man är trött efter en hektisk dag? Det tycker iaf jag! Dessutom har jag ju hela dagen på mig att göra annat nu.


Årstaviken. Ungefär så där ser det ut vid Eriksdal på mornarna när jag tränar, bara det ger mig massa energi att orka träna!

Så nu sitter jag här med en andra omgång frukost och tittar på djävulen bär prada. Sen på förmiddagen ska jag in till stan, möta upp lexie och shoppa/fika på nån mysig uteservering. Älska solen! Efter det blir det att åka hem till mig, äta och fixa oss för ikväll ska vi möta upp tjejerna och dra ut till nacka på fest.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0