Money honey

Seg morgon och fåglarna kvittrar galet där ute.
Ni vet väl att 1:a maj är det officielt vår, hur bra känns inte det? och i juni är det ju sommar. Det tar sig, visst?

Jag har spenderat morgonen med långsam frukost och massa skön musik, lite klädprovning och k'nsloransakning. Jag hade problem med att sova inatt och det va riktigt jobbigt, tänkte en helt del. Sådant ska man inte göra, det blir bara värre då. Nu i alla fall ska jag fortsätta ta det lungt och vid 12-tiden ska jag och mamma åka in till stan för att fixa lite saker. Kommer bli klar tidigt tror jag så jag satsat på att vara hemma hos alexandra vid 14 och sedan ska vi in till odenplan igen vid 16.

Ikväll blir det utemiddag och bio med the one<3




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0