Kvällsuppdatering

Hej bloggen! (haha en klassiker ;)). Jag kom nyss hem från jobbet och jag märker hur länge sedan det var jag va sjuk då jag glömt bort hur ansträngande det är att gå upp för trappor såhär. Så jag började hosta när jag kom upp och håller på än, stackars mina revben. Vi hade det i alla fall ganska lungt på jobbet med undantag för ett par ruscher men vi är vana. Jag jobbade med Amanda, Lisa och Björn så vi hade faktiskt kul också, jag är glad över att jag inte ringde och sjukanmälde mig. Älskar mitt jobb<3

Det blir nog en tidig ikväll ikväll med för 8:20 imorgonbitti ska jag vara vid KHT för caseuppstart med skolan och sen tillbaka till skolan för lunch och flera lektioner till 16:00 och efter det dans med klädprovning. Så ja jag lär vara färdig imorgon när jag kommer hem, men jag uppdaterar under dagen. Puss på er!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0