Ingen gör det som vi!

Nu ska jag nog gå och sova snart, jag är ledig imorgon men har ändå en del att stå i. Hade tänkt plugga lite på morgonen/förmiddagen och sen träna lite försiktigt på gymmet om jag mår bra. Efter det ska jag nog gå till H&M i ringen och se om jag hittar något fint och sedan möta upp felicia för att fika på söder. My partner in crime ska göra debut på krogen imorgon så jag ska faktiskt tillbringa kvällen med min bardomsvän markus. Det kommer kännas jättekonstigt men jag kommer ju ha det bra jag ändå, sen på lördag är vi igång igen. Markus ska jag möta upp i stan vid 17-tiden för lite mer shopping, löning imorgon!



Nu ska jag nog kolla på en nattfilm och sedan sova. Somnar säkert under filmen, det vore så typiskt mig. Jag uppdaterar mer imorgon och lägger såklart in bilder på det jag köpt. Har än sålänge bestämt mig för att köpa;

* ett sommarljusgrönt nagellack (helt märket OPI)
* en jättefin liten kuvertväskt (anintingen en från Deichmans el en från Gina)
* en klänning
* och kolla på skor, haha


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0