I'm only having fun

Oj så trött jag va imorse när klockan ringde, vaknade inte ens den gång den ringde vid 5-tiden (hade ju planer på att träna) och mami va tvungen att komma in med frukost på sängen för att jag ens skulle vakna haha. Bästa mami! Vi åkte till sös där vi va en knapp timme och jag orkar inte dra allt vad som kommer hända med mig nu, det kan jag ta sen. I vilket fall som helst blir det väl bra I guess.

Nu ska jag ta det lungt ett tag, fixa en sak till la cookies födelesedag och sen blir det att åka mot solna. Ikväll är det fest i Bromma, asnice! 


Skulle vilja prova olika smikstilar men om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag vågar haha, dessa är nice tucker jag och dessutom är de sånna att de alla passar till olika tillfällen.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0