Ikeavisit och ny mobil

Blev hemma idag, har så sjukt ont i halsen. Följde ock med mami till kungenskurva där vi va på IKEA och et är alltig lika kul. Fick påslakan och en kudde som är hård ovapå man kan ha i knät med laptopen på. Det blir som ett bord men känns som en kudde, lite svårt att förklara men den är iaf jättebra. Åt lunch på IKEA gjorde i också, alltid lika gott!



Inte nog med det, efter att ha gått omkring där i någon timme, jag va helt slut, så tog vi bilen till elgiganten. Kollade lite på datorer, ska ju få en när jag fyller 18 och så. Och vet ni mer då? Jag fick en ny mobil! Min mami är bäst i världen och mobilen är rosa!


Snygg va?! Rosa mobil med heltouch och 5,0 megapixels kamera, love it! Dessutom är hörlurna som ingår rosa om med, puss på världen!


Kärlek
Postat av: caroline

jag kommer typ få en likadan fast i svart xD <3

2009-04-17 @ 20:11:42
URL: http://cwicklund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0