If my love is your love would also my pain be your pain

Lättad eller inte? Jag har just fått veta att man inte kunde se på röntgenfilmerna vad det va för fel på ledbanden i handen men att de i alla fall vet att det är trasigt på 3 ställen, nice! Det betyder att man måste gå in med kamera innan man opererar, en titthålsoperation alltså. Det som gör hela situationen ännu roligare är att väntetiden är enorm. Vi ska ligga på lite sa läkaren så att jag förhoppningsvis får göra det här innan sommaren för just nu gör det bara sjukt ont.

Om de hittar något som går att justera under titthålsoperationen gör de det då, vilket jag hoppas på eftersom jag bara kommer få 4 små prickar till ärr isåfall. Är det värre så får jag en ny tid och de får (som hon så fint uttryckte det) skära upp armen på två ställen. Åh vad jag älskar läkare.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0