I remember I've allready told you I like my money were I can see it

Söndagskväll igen. Dessa kvällar tycker jag känns speciella och just idag har jag inte alls likamycket söndagsångest som jag brukar eftersom jag bara går i skolan måndag och tisdag nästa vecka. Vår skola har studiedag på onsdag och sen lediga torsdag och fredag. Niceee. Jag har faktiskt varit jätteduktig och pluggat massa kemi hela eftermiddagen/kvällen så nu har jag bara några uppgifter på läxan kvar så det ska jag ta tag i snart. Har haft en (ganska lång haha) pluggpaus och under tiden har jag suktats efter dessa;

   
Någon av dessa vill jag ha! Om inte nu till våren så till hösten, så nu börjar nog sparandet. Det lutar mest åt den första, modellen neverful, sjukt snygg.

 Eller varför inte denna?
En axelbandsväska där man får plats med ett a4-ark, modellen heter odéon och även den lockar sjukt mycket.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0