I like my money were I can see them

Det va ju jättehärligt väder idag så jag va i stan både barbent (nästan iaf) och utan jacka. Det kändes verkligen som sommar, hoppade vi över våren? Jag va först och tränade lite på eriksdal och sen åkte jag till götgatan där jag spenderade stor del av min lön, illa.

 
dom här snygga sommarblå jeansen och den rosaransiga oversizet-shirten från gina blev mina idag.

Efter min lilla shopping mötte jag felicia och åt lunch, jätteskönt att få träffa henne och prata ut lite. Vi satt på tullys i typ två timmar och sen fortsatte jag in mot stan. Mötte markus vid åhléns och så åkte vi hem. Nu sitter jag och väntar på ett och annat sms/samtal från my best friend som troligtvis står och köar utanför Huset just nu. Älskar att var 17...not!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0