I <3 music

jahwifvpbn urb. Jag är taggad! Vaknade nyss och satte direkt igång lady gaga och annan partymusik, vanligtvis på morgonen brukar jag vilja ha lugn musik så jag vaknar men nu drog jag igång draget på en gång. Jag är redan igång och ska snart dusha och klä på mig för att åka till sumpan där jag ska möta lexplexflexkexbäst. Där ska vi fixa lite och sen hem till henne och fixa lite mer. Redan vid 5 ska vi dra ut och grilla med massa trevligt folk och sen får vi bokstavligen talat se var vi hamnar.

Lite bra tagg-/sommarlåtar:

nothing else I can say - lady gaga


summerboy - lady gaga


jag vet att du vill ha mig - kobojsarna


ramlar - håkan hellström


we made you - eminem


jag vill - magnus uggla

Det är några av mina favoriter just nu. Nej nu väntar massa saker att göra, ha världens bästa valborg alla!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0