Hemma

Äntligen hemma efter massa bilåkande och väntande. Möttes upp av min bror på gullmarsplan för att åka mot arlanda och hämta mami som för övrigt är det brunaste jag sett (nu ljög jag faktiskt). Jätteskönt att träffa henne igen, framförallt eftersom hon verkar så glad. Blev en lång förd hemåt med köer och allt sånt men nu är vi äntligen hemma. Stannade på donken för middag, kärlek<3

Väl hemma började uppackadet och jag fick två klänningar, ett par flip-flip, en väska och ett armband av äkta sötvattenspärlor. Bästa mami<3 Skulle även fått DKNY:s nya vårparfym som luktar jättegott men den fanns inte på tax free:n, så det blir att åka in till stan och fixa det istället.



Nu blir det bara mys med mami resten av kvällen. Huset är ju i behåll så att säga. Plugga lite till kemiprovet imorgon ska jag göra också, plus visa min tatuering jag ska få göra snart.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0