Forev-ev-ev-ever

Åh vad jag älskar min mobil, den är så bäst. Den har blivit som min lilla bebis och tro mig bebisen kan allt! en har en grym kamera också och med de 5,0 megapixarna tar den lika bra bilder som en kamera.

Appråpå ingenting så kom jag hem nyss och jag är helt slut. Efter skolan begav jag mig in till stan och mötte upp my partner in crime. Gick rakt ner i kungshallen och åt på jobbet, hungriga som vi båda var.


Nacho deLux - sjukt tråkigt att göra efter 1 år på TacoBar, men lika gott att äta.

Efter det tog vi en promenad i det fina vädret med undatag för lite (fönster)shopping men eftersom det va ganska kallt så drog vi till dansen ganska tidigt.

 
Dancefloor!



Kärlek
Postat av: Anonym

en kamera som tar lika bra bilder som en kamera? GRATTIS

2009-04-17 @ 09:28:36

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0