Candystore

Det blev en lång dag på stan så nu är jag verkligen trött överallt. Köpte två par tygskor, ett par svarta och ett par vita, till dansen och även som sommarskor. Kan vara skönt att gå i något annat än klackar ibland. En till bra sak jag gjorde var att jag var inne på banken och öppnade ett sparkonto där jag ska spara en del av min lön och en del av mitt studiebidrag varje månad. Pengarna ska jag spara länge och ha till jag (vi) flyttar hemifrån eller så.

Jag älskar nagellack så tre nya sådanna blev det idag också, två från depend (persikoorange och ljusrosa) och ett från viva la diva (ljusmintgrönt). Den sista färgen har jag letat efter jättejättelänge och äntligen hittade jag den. Så nu ska jag måla naglarna och sen prova kläder till imorgon.


mittenlacket




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0