Yogalördag

Hemma!
Det är alltid lika skönt att vara hemma en söndagkväll! Göra vad man vill, äta vad man vill, plugga om man inte vill.
Jag kom nyss hem från att ha varit på ett yogapass med Felicia http://chillagalet.blogg.se *varsågod, här får du lite besökare Felicia*. Yoga är verkligen skönt när man kommer in i det! Till en början hade jag svårt att koppla av just idag, tänkte på en hel del. Efter ett tag slöppte allt och jag kunde fokusera på enbart mig, vilket är jätteskönt att kunna göra även om det bara rör sig om nästan en timme. Åkte hem efter yogan, mötte mamma på Hemköp, handlade och åkte hem. Det känns som att jag spenderat alldeles för lite tid med min mamma, jag har saknat henne. Funderar på att gå och ge henne en jättekram och säga att jag älskar henne!
Hörs imorgon /Sofia

Kärlek
Postat av: felicia

tack för besökarna fia haha :D x)



puss pårej!

2008-09-21 @ 22:42:12
URL: http://chillagalet.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0