Hemkommen

Jag tänkte nyss att nu ska jag logga in och skriva nått trevligt och visst gjorde jag det! Däremot blev jag väldigt förvånad över det var en bild inlagd och att någon hade skrivit. Tills jag kom på att jag faktiskt inte äger välden helt on my own (inte bloggen för den delen heller). Bella hade skrivit! Och det bästa, "Nu skriver jag bara för att jag vet hur glad Sofia kommer bli".  Jag blev SÅ glad!
Ni ska bara veta hur svårt det var att komma på ett namn till bloggen igårkväll! ..tills jag kom på det bästa "123mage.blogg.se". Det gick tyvärr inte för jag tror inte att siffror va tillåtet i domänet, eller nått sånt. Åh vad bra det hade varit!
http://ienmage.blogg.se är ju såklart också jättebra och jättejätteroligt om man tänker efter! Det är så roligt så man inte vet vad man ska göra när man tänker på det, dock kan jag inte säga än varför för det är så töntigt, men bäst!

Dagen som varit har varit lung men lite långtråkig. Bella och jag försov oss 1 timme, vilket jag fick panik över när jag märkte. Båda skulle ducha, torka och platta håret! ..på 40 minuter? Meningen var att vi skulle ha den dubbla tiden på oss men tydligen inte. Jag rusade upp och ställde mig i duchen på en gång, duchade på 10 minuter och kommer tillbaka och nästan skriker "din tur" till Bella, som SOVER! Då trodde jag verkligen att vi inte skulle hinna äta frukost eller nått men så farligt var det inte. Bella tvättade håret och så åt vi frukost (gröt faktiskt) och så rusade vi iväg. Försov mig en timme men kom sju minuter försent! Well done, visst?

Det är ju fredag idag! Planer för ikväll? Själv ska jag åka och träffa Pappa i stan om ett par timmar! Vi ska göra det jag fick i födelsedagspresent! Det kommer bli så roligt, jag längtar! Jag tyvärr inte tid att berätta vad det är nu eftersom att jag har en hel hög med plugg framför mig just nu. Titta in snart igen så får ni veta vad det är vi ska göra!

/Sofia

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0