Sometimes I really love nature...

Jag har ett myggbett på hälsenan. Det dödar mig, och hälen..och mina bruna strumbyxor. Det har dessutom varit där i tre dagar.

Tror ni det va gott att äta mat idag eller? Det kan jag lova!
Vanlig frukost och vanlig lunch och ikväll, vanlig middag! med bästa umgänget <3
Min dag idag har faktiskt varit ganska bra. Tränade imorse, spinnig på Forsgrénska såklart. Så skönt att ha det gjort. Efter det började skloan 8:30, hade eget arbete fram till lunch. Jag, Jenny och Jossan skrev i princip hela vår analys på frukt och grönsaks dieten (som btw kan ta sig någonstans, aldrig mer bara fruk och grönsaker! inte ens för en dag).
                                               Hungriga som tre jävla djur sprang vi ner till matsalen vid 12.15 och åt vår första måltid (jag får det att låta som att vi levt i svältkloster våra 37 senaste år...men....vi har ju trotsallt faktiskt nästan undernärt oss själva. Ha lite medkänsla foaks). I alla fall. Där fick vi kyckling med ris som nästan va slut, ganska äcklig men ätbar. Efter en tallrik full med kyckling, ris och grönsaker va jag som vanligt fortfarande hungrig.
Men hur roligt är det att vara Shorty och hela tiden gå och hämta mer mat bland alla mucho 86 kilos biffare? Inte speciellt. Så jag gick till det vegetariska istället. Det va qourn med världens äckligaste krydda men jag va hungrig så såklart åt jag upp det. Jävla tjockis.

Efter maten åkte vi små NV-nördar in till Kulturhuset för att det va "forskarfredag" *smöra smöra för Emilia*.  Dagens stämningssänkare. Så mycket folk, så mycket nördar, jag, Jossan och Jenny. Vi va där i en kvart sen drog Jenny till Kungsan, Jossan till Kicks och jag hem.

Nu vill jag säga att jag inte har något att göra samtidigt som jag stirrar på den konstant växande högen brevid mig. (Jag önskar att Sofia va smart) ...bad, riktigt bad.
Bussen in till stan går 18.16. Så jag har ju tid på mig att plöja igenom både svenskan, kemin och casgrejjerna. Fan.
/Sofia

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0