Talent

Som ny!
Ny header, ny färg, ny stil, nya länkar, nytt nytt nytt!
Headern fixad av Alexandra (http://eyeshadowe.blogg.se), TACK SÖTNOS <33
Resten made by me typ. Hoppas Bella gillar det!

Nu är det sovtajm tror jag visst! Jag är hur trött som helst och hungrig (!) av den här kaninmatsdieten!
Det här har varit en dag jag ägnat helt åt mig själv. Tagit det jättelungt och suttit/legat i sängen och soffan sen jag kom hem i eftermiddags! Superskönt ibland.
Just nu längtar jag mest till frukost faktiskt, även om den inte kommer bli så stor (en avokado, lite juice och te). Vi får se hur det går med tröttheten imorgon. Eller nej, jag kan inte vara trött imorgon, JAG SKA JU FÖR F*N PÅ DERBYT!
(och ta skolfoto, ångest ångest ångest..)

Godnatt
 /S

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0