skolfoto imorgon

Ingen av oss har varit speciellt skirvglada märker jag
Vi har faktiskt saker att skylla på, anledningar ni aldrig kommer kunna föreställa er.
Jag saknar Bella dessutom. Bella, Minna, Lexie och Markus <3 Fast snart är der ju fredag och det vet vi alla vad det innebär! Och på Lördag kanske vi skulle hitta på något också, right? Det hoppas vi på!

Idag har varit den tröttaste dagen på länge! Jag måste bara berätta. I Caset "Fit for life" i skolan ska vi genomföra en "vetenskaplig studie" angående hälsan, inspierad av Mark Spurlocks Super Size Me. Jag, Jenny och Jossan ska ha en såkallad "Frukt och grönsaksdiet" tisdag till torsdag. Haha jag tror ni alla förstår vad det innebär; Bara äta frukt, grönsaker och böner i tre dagar. Vi får inte heller äta hur mycket vi vill:

Frukost:
En avokado, 3 dl färskpressad juice
Mellanmål: Ett äpple
Lunch: Salladen vi får i skolan, en tallrik
Mellanmål: En banan, 3 dl färskpressad juce
Middag: Grönsaker (sallad, wok, grönsakssoppa...)
Efterrätt/Kvällsmål: En tallrik fruktsallad eller två valfria frukter

Så farligt är det faktiskt inte, men trött blir man. Skolmaten såg till och med väldigt god ut idag, så illa var det.

Jag borde verkligen plugga nu, har så mycket att göra så att jag inte vet var jag ska börja. Skulle gått på yoga med Felicia ikväll men har massa plugg att göra. Jag tränade imorse och IMORGON ÄR DET DERBY!!!

/TjockisSofia


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0